Måndagsmeal

Måndag idag och det känns konstigt att det inte är någon skola. Men blev ändå tidig uppstigning för min del eftersom det var min första jobbdag!! Riktigt spännande och roligt. Efter jobbet cyklande jag hem k regnet, städade lite, framkallade foton från student och bal, gjorde en alldeles för dyr inköpslista från Ikea (till hösten) och lagade middag. Fast bara till mig själv, looool. Det blev stekt äggvita med citruskrydda, stekt halloumi och gårdagens sallad. Lätt som en plätt och gott som en plätt.


Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Vad spännande med första jobbdagen! Mums med halloumi by the way!

2013-06-10 @ 21:38:25
URL: http://bakasockerfritt.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen