Lördagsmys

Hallå där era små anonyma organismer. Tänkte berätta lite om gårdagen så att ni inte ska ha missat en millisekund i mitt liv!!! Efter att resan var bokad så var jag och Firren ute på en springrunda. Sedan duschade vi så att vi inte skulle stinka, för vi ville inte riskera att folk gav oss nya öknamn så som Stinky eller Äckelpottan.
Efter den duschen åt vi god middag och cyklade därefter till Sara. Observera vilka äkta miljöbröder vi var som cyklade i regnet. Hos Sara spelade vi spel (som jag vann, grattis till mig själv) och åt naturgodis. Och pratade massa. Och skrattade. Och Hanna var också där, och Saras syster. Det var kuuuul. Något som inte var lika kul var när vi skulle cykla hem på natten. För jag råkade cykla ner i en grop så jag flög ett magplask ner på backen. Så idag är jag lite handikapp </3333 Men jag överlevde och nu har jag beordrat den människa som slängde min cykelhjälm att omedelbart köpa en ny. Gud ger inte flera andra chanser.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen