Gömda skatter

Hejhopp kaffekopp!! Hade nada planer denna söndag, bortsett från att införskaffa toning. Men min mor såg snabbt till att sätta stackars mig i arbete. Så tre smockfulla vindar har vi rensat på skit. Burit ut, gått igenom gamla leksaker från stenåldern och mammas och pappas papper från ännu tidigare, säkert dinosaurietiden. Åkt två rundor med bilen full av skit och slängt allt. Så hela dagen har jag sysselsatt mig med det. Puuh asså. Men som belöning fick jag råna H&M på en blus, ett pyjamasset och en topp. Och på min egen räkning råkade jag shoppa en annan blus och en långkjol. Opssss, jag som skulle spara. Menmen. Jag hittade i alla fall ett jättehäftigt halsband i en kista ute på vinden. Kommer passa fint tillsammans med diskreta färger såsom vitt. Jag känner mig som en pirat som kommit över en guldskatt:))))


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen