Gårdagens studentfirande

Igår var det som sagt ännu fler som tog studenten än den fjärde. Bland annat Firren, Kia och Patricia, vilket jag självklart inte ville missa. Vädergudarna hade av någon aledning valt att denna dags skulle vara tusen gånger varmare än föregående vilket gjorde mig lite halvt förstörd, men eftersom jag också unde njuta av solen gjrde det inte så mycket, hehe. Efter att utspringet var avklarat och vi sett några flak åka så rullade jag hem med bilen. Städade och lite så innan jag rullade vidare hem till Mirandas mottagning. Dock med cykeln denna gång. Där bjöds det på otroligt god mat och efterrätt, så efter någon timme rullade jag hem, men denna gång som en boll. En härlig dag helt enkelt!! Och idag väntar den sista inplanerade studentmottagningen hemma hos Verran. Kåmer bli kuuuuuul.

Samma plats som vi hade utspring på. Fast vi sprang inte ens.

Upp med hattarna.

Om ni kollar noooooga ser ni en giraff. Den gav jag till Firren som en symbol för hennes längd, haha.

Folkhav, inte konstigt att jag hade svårt att hitta min familj dagen innan.

Och massa plakat.

Finaste Kia och Emma.

Katja tog också studenten och hade tillfälligt transformerats till ett levande träd, hihi.

Och sen kollade vi flak i hundra år = jag brände mig på vänstra axeln.

Fast de röjde långt ifrån lika mycket som S10.

Mat!!!!!!! Livets mening med tre bokstäver.

Och en gästbok som jg var snabb, för att inte tala om snabbast, att skriva i. Poäng till mig.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen