Chillat i eftermiddagssol

Ahmentjaaaaaråååååå har ni saknar mig eller varför har jag fått så många panikslagna kommentarer där min över tjugofyra timmar långa frånvaro ifrågasätts?!?!? Ja man undrar ju. Igår jobbade jag i alla fall första dagen på jobbet. Det var.. annorlunda. Efter jobbet åkte jag hem, chillade i solen, tog en springrunda och på kvällen besökte jag och Firren min granne Gustav. Mycket trevligt :) Idag skedde exakt samma visa med undantag för att Firren var springsällskap och det inte blir något grannbesök. Däremot blir det Allsång på Skansen och Morden i Midsomer. Mina ögon are gonna get fyrkantiga but Svampbob Fyrkant is my biggest idol så why not liksom??


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen