Blommig söndag

Tja krabbar och krabbor. Söndag idag och jag har haft nooooooolll söndagsångest. Så skönt!!! Klassens dag imorgon och sen smällere liksom. Vaknade kvart över åtta imorse och följde med pappa ut på en springtur. Eller om jag ska vara ärlig vaknade jag tio över åtta och tänkte frukost, men när jag insåg att jag inte skulle få frukost på dirr blev jag ledsen och somnade om. Fem minuter dårå. Annars har jag städat, skruvat lite i garderoben och fixat fram alla sommarklänningar. Sen har jag också bakat, cappuccinocupcakes blev det. Glasyren är dock inte på ännu så onödigt att fota. Har dessutom hunnit med att plocka lite blommor och fixa fint lite här och var. Och bloggat massor. Lite superwoman idag kan man väl konstatera.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen