Svar på frågor

Vilken är din favorit tå?
Hahaha. Ja, inte är det lilltån eftersom lilltåar har en tendens att se ut som snedvridna falukorvar. Så jag säger nog tån bredvid stortån eftersom den är så lång och ståtlig.

Vem är den starkaste på jorden? (Du får inte svara Magnus Samuelsson!)
Oj, vad svårt.. jag som tänkte säga Magnus Samuelsson. Då får det nog bli Pippi Långstrump.


Vad brukar du räkna innan du somnar på kvällarna? (Ifall du räknar får så är du otroligt mainstream..)
Puuuh, jag räknar inte får. Men jag räknar dock de timmar sömn jag förhoppningsvis kommer att få, och det är väl minst lika mainstream antar jag?? För att vara lite unik då så kan jag säga att det har hänt att jag räknat fönster i huset.

Vad är de tre viktigaste utseende faktorerna hos en kille? (Du får inte skriva att han ser ut som Magnus Samuelsson)
Hehe, ingen risk hörru. (Börjar tro att det är herr Samuelsson himself som skrivit frågorna). Jaja, förstod inte riktigt vad som menas med utseendefaktorer, men drar till med något: håret, ögonen, leendet.

Var tillbringar du helst...
En minut?
På toa när jag behöver.
En timme?
På en massagebänk med någon jävligt bra massör.
En dag?
På stranden, Gröna Lund, Stockholm eller mitt hus.

 En natt?
Gärna i en säng sovandes. Eller med en kompis. Eller två.

En vecka?
Utomlands, heeeelt klart!! Eller på äventyr med min familj.

Ett år?
Där jag har min familj och vänner och andra som betyder mycket för mig.
En livstid?
På den här planeten, i Sverige eller utomlands. Helst inte i fängelse.

Varför är du vegetarian? :)
För det första har jag inte direkt varit såld på kött. Och efter att ha tagit del av Äta Djur kändes det moraliskt rätt att avstå. Jag kunde helt enkelt inte fortsätta äta kött eftersom boken berörde mig rätt bra. Så jag bestämde mig för att bli vegetarian främst med anledning av den inhumana djurhållningen som förekommer i världens alla djurfabriker. Även fast jag inte kommer rädda alla djur genom att avstå, så är det mitt egna moraliska ställningstagande och ett sätt för mig att visa att jag inte accepterar att djurens villkor blir lidande på grund av att vi människor konsumerar kött i enorma mängder. För villkoren är under all, all, all, ALL kritik. Något annat som gjorde beslutet om att bli vegetarian enklare var min egen hälsa. Dels på grund av alla kända hälsorisker rött kött innebär, och dels för att jag inte hade någon lust att kalasa på alla läkemedel och tillväxthormoner som förekommer i djurmaten. Sist men inte minst har vi vår stackars miljö. Såååå... go green!!

 

Gifta, ligga, dumpa??
Taylor Lautner

Justin Bieber
Robert Pattinson

Taylor Lautner- gifta
Justin Bieber- ligga
Robert Pattinson- dumpa

Tro't eller ej!!


Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Jag vill gärna inte vara med i din tävling, tack för förfrågan iallafall :)

Bra svar!

2013-07-07 @ 08:50:57
URL: http://knaset.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen