Strandade valar

Åh vilket underbart härligt väder det har varit idag :)))) Vid halv tolv kom Firris och Sarresurre hit och sen cyklade vi ner till Sandviken där bosatte oss på en filt. Eller det råkade bli så att det mest var jag som låg på filten medan Miranda låg på sin sjal och Sara på sin handduk. Det var heller inte min filt bör tilläggas. Men snäll kan man vara i ett annat liv. Skåååååja. Vi hade det i alla fall jättemysigt. Vi badade och nu ska ni få höra gott folk - jag (alltså Emma Engström) doppade sig först (alltså före övriga badare) i sällskapet (alltså bland Sarresurre och Firren). Åh så stolt, måste bara säga det. Sedan spelade vi spel, solade, åt, fikade, pratade, matade babyänder och så. Vi matade dom med Tuc-kex, så ett hett tips till alla er som önskar locka till sig änder. Efter vår utflykt cyklade vi hem och sen har jag och Miranda varit ute på en springtur. Braaaaa daaaaag!!!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen