Städ-söndag

Hello amigos. Hela dagen har spenderats med massa fix och don. Varje dammråtta på både över- och nedervåning har massakerats av vår ondskefulla och mäktiga dammsugare. Sedan har varenda kladdpartikel gnuggats bort med hjälp av moppen. Förutom det har jag städat skåp, skafferier och lådor enligt mina städprinciper. Och mina stärdprinciper är att det som inte syns, det finns inte. Så ni kan ju tänka er hur det ser ut när man öppnar allt, hehehe. Den senaste timmen har spenderats i sängen med datorn i knät. Har mejlat, bytt teckensnitt på bloggen (wow) och kollat möbler till mig lägenhet. Ja, smaka på den meningen. Min lägenhet. Hur ofattbart som helst. Och om typ sexton dagar kommer jag att få tillgång till den. Det är siiiiiiiickt.
Mitt mellismys såhär på eftermiddagen.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen