Pretty Little Morning

Hej hallå. Hoppas ni har sovit gott, det har i alla fall jag gjort, heeeheeee. Började min morgon med frukost på sängen. Observera dock att det var självservice. Tinade hallon med kvarg, kakao, solroskärnor, kokosflingor och granola. Och några av gårdagens jordgubbar på det. Till det en rostad smörgås med mosad avocado och örtsalt. Sen gjorde jag min egen juiceläsk/läskjuice av Ramlösa och lite Fun Light. Jag fick dessutom ett sug efter att börja kolla på Pretty Little Liars, så nu har jag sett de två första avsnitten i säsong ett. Så himla spännande!! Ska nog se ett tredje nu innan jag fixar matlåda och traskar till jobbet. Imorgon är sista jobbdagen för denna vecka och det känns så himla himla himla himla x1000 bra.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen