Mycket att fira

God kväääääääll!!!! Idag är jag glad glad glad glad. Det är fredag, jag är helt ledig i helgen, det har varit fint väder idag och bla bla bla. Men the main point är inte nyss nämnda klyschor, utan att jag kommit in på folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås. Och inte nog med det, inom en timme lyckades jag också fixa ett bostadserbjudande på en pytteliten etta. Men hyran är jättebra, så jag kommer att tacka ja till den även om det innebär att jag kommer behöva klistra fast mig i taket för att få sovutrymme, eller äta ståendes på toalocket. Hihihihihihi. På kvällen åkte jag och pappa in till Barolo för att äta middag. Jättetrevligt och gott, synd bara att vi glömde megafonerna hemma. För det gick knappt att prata med varandra. Varenda kotte i Södertälje som hade lite för mycket av det goda i sig befann sig just DÄR just DÅ. Plus att vi satt millimeter från cigarettrökarna. Demonstrativt (som vanligt) gjorde jag en liten vägg av min filt och började galet vifta bort röken. Meeeenmeeen, det var mysigt och nu ska vi snart avsluta kvällen med en film på trean. Imorgon väntar ännu mer gosigheter så jag är glad glad glad glad som sagt. Ha det bra!
 

Jaaaaaa!!!!!

Satte mig direkt på altanen och började söka bostad. Med lite yoghurt- och bärtrifle.

Ikväll hade jag på mitt nya halsband jag köpte igår, och min nya älsklingskjol som ni antagligen inte ser på bild. PS. Så charmigt att mobilen alltid reflekteras i solglasögonen.

Delade på en bruschetta till förrätt.

Till middag tog jag ugnsbakad laxfilé med italiensk potatissallad och okänd vit gegga. God var den i alla fall.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen