Min helg

Hejjjjj alla ni som inte dött i värmen ännu. Denna helg har spenderats med Sara och Firren, fast mest med Sara eftersom Firris jobbade igår. Vi hann i alla fall med en mysig lunch med våra hembakade äppel- och kanelscones. Efter det har jag och Sara hunnit chilla på studsmattan, gått promenad, spelat spel, cyklat, lagat middag, kollat film, räddat Miranda, sovit, ätit frukost, vattnat gräsmattan, kollat klart vår film som behövde avbrytas med anledning av hjälteinsatser (xD), tagit en promenad och druckit. Alltså druckit saft. Sen behövde Sara också åka till jobbet så då blev jag kvar här. Denna söndag har jag inte gjort mycket. Kollat ett PLL-avsnitt, läst DN på studsmattan och fotat. Men nu ska jag hoppa in i duschen och tona håret. Så adjö.
 
PS. I denna värme dör mina humorceller. Ok?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen