Lite om gårdagen

Hallåååå!! Igår det söndag men jag hade nada helgkänslor. Kanske för att jag jobbat både fredag, lördag och söndag. Efter att jag slitit färdigt igår åkte jag hem och... just det, sov. Låg på studsmattan och sussade i någon halvtimme. Sen frågade jag mina ben att hallå vill no gå ut och springa?? Nej, aldrig i livet svarade de. Ja ba ok. Men sen viskade högerbenet (i smyg) att en powerwalk kanske kunde passa, så jag ba ok och så gick vi tre ut på en pw i det härliga vädret. Lite ugnspannkaka på det och vi var förlåtna av vänsterbenet. På kvällen åkte jag hem till Patricia för en myskväll med henne, Emma och Sara. Det var jättetrevligt, och skönt att få göra något roligt istället för att joppppaa.


Kommentarer
Postat av: F

Skrattframkallande:
Höger och vänsterbenens egna viljor
Joppa

Svar: Du är en praaaa kåmpiz som köööör mig kla!!!
FiXiT Enhörna

2013-07-22 @ 14:54:12

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen