Kvällspicknick

På eftermiddagen tog jag min cykel och cyklade (nehe???) till Malmsjön för att ha kvällspicknick med Sara, Johanna och Louise. Jag hade med mig en laxsallad och sen efterrätt till alla. Hur mysigt som helst!! Alltså nu syftar jag på picknicken i helhet, det kanske inte var huuur mysigt som helst just att jag hade laxsallad och efterrätt. Jaja, vi smaskade på croustader med skagenröra, kex med ost och vindruvor, äppelmust, våra sallader, choklad och nötter. Sedan doppade vi oss ner till knäna, men mer än så vågade vi oss inte på. Hade i alla fall en jättebra kväll och det var kul att se annat än min soffa och tv som varit kvällssällskapet de tidgare dagarna. Hehe #foreveralone

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen