Kvällens mysoutfit

När jag skulle cykla hem från da picknick så hade det blivit lite småkyligt. Eller okej, eftersom jag cyklar i racerfart blir fartvindarna till och med minusgrader, så då tänkte jag att det kunde vara bra med en tjockare tröja. Ska däremot inte sticka under stol med att jag höll på dö värmedöden när jag kom hem. Jag hade bergis 59° i kroppstemperatur. Men det är sådant man får ta när man är proffscyklist. Tröjan kommer i alla fall från Lager 157 för femtio kronor (!!!) och shortsen från H&M. Brillorna, även de nya, kommer också från Lager 157 för femtio kronor. Värt assåååå. OCH NEJ JAG HITTADE INTE MIN KAM SÅ MITT HÅR ÄR INTE KAMMAT OKEJ JAG VET DET. Tack.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen