IKEA-wanties

Assååååå vill börja fixa, måla, planera, inreda och flytta redan nu. Men samtidigt vill jag inte skynda, för jag vet att jag kommer sakna det här så sjukligt mycket. Ett skafferi med alla mina favoritsaker. Ett stort rymligt hus. En mysig trädgård. Mitt egna rum. Buhuhuhu. Varför kan man inte både få kakan och äta den?? Detta är i alla fall vad jag planerar att köpa. Fast matbordet vet jag inte, måste se det i verkligheten. Det var åtminstone billigt, 799 kronor. Mina ledord, i så stor utsträckning det går, kommer vara stilrent och klassiskt. Med ljusgrönt, vitt och silver som genomgående färger. Men man vet ju inte, det kan ju hinna ändras femtusen gånger.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen