Gudomlig cheesecake

Jag kom på att jag bara lagt upp en bild på Instagram, men glömt att uppdatera mina tusentals (för att inte tala om miljontals) bloggläsare om världens godaste cheesecake. Eftersom min mamma verkat vara lite rastlös under hennes semestervecka så har hon gått all in och bakat för kung och fosterland. Ja hon har bakat som om det gällde hennes liv. Pavlova, Key Lime Pie, jordgubbscheesecake, chokladbollskaka. Allting har varit huuur gott som helst men man bah asså snälla vill du göda ihjäl dina barn?!??! Denna serverades i alla fall på lillebrorsans födelsedag tillsammans med sin släkt (jordgubbarna och grädden). Har inte reeptet här men om det är någon som vill ha det kan jag lägga ut det häääääär :)
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen