Grillat och fotbollskrocket

Hallå. Nattbloggning på gång, crazy crazzzy. Lördagskvällen har spenderats på vår uteplats i sällskap av våra grannar. Jag gjorde en apagod sallad med diverse bladgrönsaker, mango, avocado, körsbärstomater, gurka, majs, fetaost och mangobalsamico. Till det fixade jag klyftpotatis som jag marinerat i olivolja, vitlök, rosmarin, chili, vitlökspeppar och citruskrydda. Sedan toppade jag det med flingsalt och torrostade solroskärnor. Sååå gott. Och lite grillad lax och halloumi på det. Namnam sa magen. Sedan har vi kört fotbollskrocket, som är krocket fast med fotboll. Sjukt kul!!! (Kanske för att jag uteslutande ledde och vann alla fyra varven). Efter det bjöds det på färska jordgubbar, grädde, mörk choklad och min chokladkesellablandning. Så himla bra lördag!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen