Frukostskålar från Iittala

Är såååå trött. Jobbade från kvart i sju till ett idag vilket kan låta skönt, men låt er inte luras av tiderna. Det räckte gott för att få huvud och kropp att jobba åt två olika håll. När jag kom hem hade i alla fall mamma hämtat mina frukostskålar som jag samlat ihop till. Åtta Kelloggspaket blev fyra fina skålar. Tacka vet jag chokladflingeätarna i familjen. Nu har vi sex streckkoder igen så snart ska jag beställa hem fyra till, fast då till min lägenhetsadress. Vi har en salladsskål i samma serie som jag planerar att råna med mig, men mamma säger att jag inte får göra det. Så jag överväger om lite fängelse kan vara värt det ändå. Visst är de fina???? Ska bjuda alla som kommer och hälsar på mig på lite fil. Fast det kan bli dyrt, kanske. Så kokt vatten med en buljontärning. Eller en halv.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen