#forever alone

Oki beloved stalkers, detta är hur min fredagskväll spenderats. Eller den spenderas fortfarande så. Med Yollibox och ännu mer Pretty Little Liars. Alltså den där Yolliboxen med smak av choklad är så jäääääkla god. Dock inte lika god som B&J, men inte långt ifrån. Och PLL är så jääääkla bra, så det gör ingenting att jag känner mig som Greta 85 år med femton katter, en undulat och med ett brinnande intresse för korsord, bullar och papiljotter. Det är helt ok. Lååååååvarrrrr. Imorgon ska jag i alla fall få träffa mina pensionärskåmpizar Sara (Sigrid 83) och Miranda (Margaretha 79) så det kommer bli skojojojojoj. Vi ska nog sticka, prata allvarliga samhällsfrågor och dricka kaffe. Fast kaffet ska vi såklart hälla i den lilla tallriken som koppen står på och sen slurpa i oss det. Vi är så mogna<33333333

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen