Effektiv dag

Tjabba tjena hallå. Tidig uppstigning för stackars Emma idag. Började jobba sju och slutade två. Det var massor att stå i idag så jag satt ner max, alltså MAX, fyrtio minuter under sju timmar. Så tyck synd om mig även fast jag kanske inte är det värsta offret. Cyklade hemåt vid två och mötte mina grannar som höll på att leta efter någon skatt. Geocaching kallas det om ni har hört talas om det. Till slut hittade vi skatten men det var ingen skatt utan bara en IKEA-penna så att man kunde anteckna något. Så jag cyklade hem när jag märkte att jag inte skulle bli miljonär. Här hemma har jag förberett morgondagens matlåda och sen sprungit. Dövarmt, men när jag kom hem och gjorde sommarens bästa kombination (Ramlösa och Tropical fruits) så var allt värt värmen. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ikväll väntar Zara Larsson och middag med Sara. Niceeeeeellervadååååå.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen