Conscious Collection

Även min blus från H&M hade kommit idag. Man baaa ååååkej allt på eeeen gåååååång. Fyndade denna på H&M:s onlinerea för 70 kronor. Har inte orkat prova den, men min magkänsla säger att den kommer att passa perfekt. Gillar att den är enkel och neutral, samtidigt som den har lite snirkliga volangmönster. Jepp, han är välkommen att flytta in i min garderob som för tillfälet huseras av en svart, fet insekt. Oklart om detta är en fluga med anlag för fetma, eller om det är en geting som mist sina ränder. Jag öppnade liksom dörren för den, men den försökte flyga genom taket så då stängde jag dörren igen. Pallar inte att man håller på och velar sådär.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen