Beige favorit

Jag vet att jag typ bombar med inlägg på lite random grejer, men det är liksom såååå att jag har en kamera tillgodo. En systemkamera som jag och mamma köpt begagnad från en granne. Älskar att fota med den och håller fortfarande på att lära mig. Fast vi har inte betalat den ännu, och vem som får den uppgiften kommer vi slåss om, hehe. Hursomhelst, igår visade jag ju min magnifika lax- och halloumisallad. Idag visar jag samma sak, fast utan salladen. Det vill säga fatet. Jag fick den i studentpresent och jag är heeelt in love. Så himla läcker och fin. Mateus har ju supermycket fint; tallrikar, skålar, kannor och bla bla bla. Men jag är i alla fall såld på denna modell och denna färg, så vi kommer ha väldigt kul tillsammans i många år framöver. Fast vem vet om jag råkar krascha den innan. Har ju trots allt lite klantgener i mig.

Nu ska jag kila iväg till min granne för en fika tillsammans med FirriZ. Imorgon väntar jobb, sleep over och på onsdag smäller det. Dagen med stort D. Dagen då jag en gång för alla ska återförenas med himlariket på denna eländiga planet. I'm going toooooooooo...
 
SMULTRONSTÄLLET.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen