Skofavoriter från H&M

 
God morgon alla pigga och mindre pigga. Jag är någonstans mittemellan idag. Har sovmorgon men klev upp tidigt ändå, slipper stressa då plus att jag hinner plugga matte. Tänkte att jag också kunde passa på att tipsa om lite skor från H&M. Bootsen i vänstra hörnet kanske är mer till hösten, men fungerar ju nu också så länge det inte är plaskblött ute. Resterande rackare passar ju när värmen börjar komma och gud vad jag längtar!! Är dessutom lite svag för ballerinaskor med nitar där fram, tycker att de är apasnygga. Särsilt till ett par svarta stupisar och en fet väska. Åh nu kan våren verkligen ta och komma. PS. Sommaren är också välkommen DS.
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen