Passion för passionsfrukt

Tjo I'm here för att stilla ert begär av att ta del av min otroligt händelserika dag. Skulle egentligen följt med Emmis och Saris till Stockholmis med är fortfarande inte på topp plus att jag hade en hel del att göra efter två fullständigt degiga dagar. Så jag blev kvar hemma och tog det lugnt, pluggade lite, hjälpte min bror att fixa hans skrivbord. Eller vadå hjälpte, jag gjorde allt!!!! Har även hunnit med att göra en supergod fiskgryta och tagit en lugn långpromenad. Nu sitter jag i soffan = solstolen under golvlampan = solen och dricker ur en passionsfrukt = kokosnöten. Dock kommer endast en ynka passionsfruktkärna i taget. Det tar sin tid alltså.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen