Oj, så kan det gå

Bestämde mig för att göra tvärtemot vad jag brukar och inte hålla i mina slantar så hårt. Så jag slog äntligen till på en iPhone, en femma dessutom. Borde komma hem till mamma (jag är dess mamma nu) om någon dag och jag längtar sönder!!! Äntligen slipper jag ha låtsasbarn, pappas iPhone = adoptivson, Firrens iPhone = adoptivdotter, Emmas iPhone (hon har ej godkänt det) = fosterdotter, Saras iPhone (hon vet ej om det) = bonusbarn. Men nu har jag blivit på smällen med en äkting!!!! Hihihi jag är glad! :D

Dessutom tyckte jag att jag behövde belöna mig själv för att jag varit så duktig och kört all in i sann kyrkoråttsanda så då beställde jag en ny skinnjacka och en skjorta med dekorativ krage från H&M. Om ni undrar vad som hände med den förra skinnjackan jag beställde, don't even ask.. Och eftersom delad glädje är dubbel glädje så delar jag nu med mig av mina kap. Åh jag känner mig dubbelt så glad nu!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen