Good for me

Hallå skeppsråttor!!!
Emma signar in. Har precis avnjutit en lunch från paradiset. Ruccola, smörstekt sparris och champinjon, räkor, kräftor, majs, avocado, tomat och paprika. Till det gjorde jag en citron- och basilikadressing på turkisk yoghurt. Min aptit och kökskreativitet är alltså tillbaka.:D Hurra för det.

Gårdagen spenderades ute i det fina vädret till fots. Först en PW med stavar med gubbarna (lillebröderna) och efter lunch en mysig promenad med Sara. På kvällen åkte jag och familjen och kollade på Sune i Grekland. Den var ju skitbra!!!

Nu till idag (ojoj inlägget spårar i längd inte OK). Har städat massa och ätit lunch, ja det var det. Ska strax ut och rasta mig själv på en springtur och ikväll blir det nog - jag understryker NOG - Hobbit med Kia. Om ni överlevde denna massa med text finns min lunch till allmän beskådan här nedan.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen