Datasnillet skriver

Obs! Detta inägg skulle upp igår.
Hela dagen idag har varit en riktigt slappardag, men en behövlig sådan. Har spenderat en stor del av dagen framför mina datorer - ja ni läste rätt!! Men inte för att spela CS eller vad man spelar nu för tiden, utan för att föra över alla bilder från gamlingen till min Mac. Närmare 20.000 st så det tog sin lilla tid. Har dessutom återställt gamla mobilen som numera är i min lillebrors ägo. En riktig teknikdag hehe.

Dessutom har jag slagit rekord i bastubadning tror jag. I 80 grader satt jag och läste min bok i minst en kvart. Sen rann jag ut som en svettpöl. Het kväll alltså. Dricker dessutom te nu = eftersvettningarna går ett steg längre.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen