Årsresumé del 4

Sista delen. Phu jävla heltidsarbete, men äntligen klar!! :D

Oktober - Åkte till Málaga tillsammans med min spanskagrupp och bodde hos en spansk tjej. Hade en riktigt härlig vecka med sol, bad, enformig Burger Kingmat, nattliga bravader, studiebesök, glass och promenader.
Oktober - Vår officiella mötesplats. Här fick man spendera många minuter tack vare alla som alltid kom sent. Haha, Spaniens mañana,
Oktober - Tagen av min kompis vid La Alhambra i Granada. Dum som få hade jag klätt mig i jeans på morgonen för det var molnigt och småblåste lite. Och jag hade inte, notera inte, utrustat mig med shorts. Så jag hade inget annat val än att dö i plågor.

Oktober - Sa byebye blondin och välkomnade en kastanjebrun toning. Blev jättenöjd och trivs bra, plus att det är enkelt att tona hemma själv när färgen börjar bli allför ondsind.
Oktober/November - Förgjordes nästan av plugg. Spenderade dessutom otagliga timmar i skolan på övertid. Synd att man inte får extrabetalt för det. Men bet ihop och gick sedan på jullov nöjd men sliten.
November - Åkte till Ikea och handlade lite. Åke hem direkt och monterade lite. Sedan julpyntade jag även lite. Allt detta lite blev ganska bra till slut.
November - Hade Öppet Hus på skolan där vi ställde ut med UF-företagen. Vi fick sälja våra första toast, wehooo!!:D
November - Tur-Nisse var i farten och jag vann en sprillans ny jacka från Didriksson. Hur glad var inte jaaaag??? Har använt den flitigt i vinter och den har aldrig svikit. Älskling♥

December - Var på amerikansk middag hemma hos Ellika. Hon hade gjort supergod mat och massa mumsiga efterrätter. Sedan körde vi julklappsspelet och mörkerkurragömma i hennes enorma hus, åh haha!

December - Firade jul om ni missade det. Kollade lite Kalle, åt god mat och sånt som man brukar göra på jul.

December - Drog till Björnrike med världens bästa Miranda (Firren om ni blir förvirrade) och hade det underbart. 

December - Höjdpunkten under årets alla tolv månadet, fick rida häst utan att någon höll i den!!! Så lycklig som ni kanske ser.
 
Året avslutades med grymma människor och grymt god mat. Att 2013 inleddes med ett grymt illamående och huvudvärk var ju inte lika.. grymt. Summan av kardemumman är att jag har hunnit med massor av roliga saker. Första utlandsresan utan päronen, körkort, drivit hobbyverksamhet, startat UF-företag, fyllt 18, äntrat krogen, blivit vän med mitt hår, rest ännu massa mer, ridit pålle och växt. Både någon centimeter - men främst som människa. Tack alla som varit med och gjort 2012 till mitt absolut, i särklass, bästa år någonsin. :D
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen