Årsresumé del 3

 
Juli - Ojoj, hann tydligen åka till goa Götebooooorg och hälsa på i någons käftar. Att min lillebror dessutom lyckades pricka in ett perfekt underbett på denna bild var ju inte heller så dåligt. Hahaha.
Juli - Superhäftig utställning på Universeum med dinosaurier som rörde på sig OCH lät. Hur coolt var inte det?Juli -En Göteborgsvisit utan Liseberg = ingen riktig Göteborgsvisit.

Juli - Lååånga bilresor blev det gott om. Vad fotogenisk min bror är dessutom!! Underbett och grisnäsa, not bad. Okej nu var jag grym, moahaha.

Augusti -Drog till Norrköping för att hälsa på fina kusin och hennes fina barn. Herre, har man någonsin sett sötare ungar?? När jag blir stor måste jag ha en son som är precis som honom. Måste!!! 

Augusti - Prickade av en släktträff i Näverkvarn i samma veva. Mycket trevligt.

Augusti - På väg mot Öland blev det ett stopp på Smultronstället för lite lunch.

Augusti -Lite gos vid långe Erik. Något som inte är lika gos är mitt hår. Hjälp vad hade jag gjort?? Inget, det var problemet.

Augusti - Strandhäng vid Böda sand.
Augusti - Många smarriga kräftskivor bjöds det på denna månad.
September - Sprang Tjejmilen i sämsta vädret. Lerigt och regningt. Sprang för mammas jobbarkompis som blev sjuk vilket innebar att jag typ fick starta bland de sista starterna. Kul. Jo, det var faktiskt jäkligt kul. Denna bild är dock från en springtur i somras, därav kräftfejjan.

September - Den andra lyckligaste dagen i mitt liv. Maddddddddafkaa mitt jäkla körkort!!!! Så. Himla. Härligt. Ahhhh!!!!!!!
September - Fick fast anställning hos en tandläkare tillsammans med Firren (ankan). Eller var det i september? Hm, minns inte. Men vi låtsas det så ser det ut som att det hände mer denna månad än vad det faktiskt gjorde.

To be continued...
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen