Årsresumé del 2

Känner mig mycket piggare idag, så vi kör på del 2.

Juni - Äntligen, efter över hundra dagar i längtan, var det dags för fabfour att ge sig ut på turkiskt äventyr!!!

Juni -Hittade under vår resa min absoluta favoriträtt alla kategorier, tortellini med skaldjur. Så sjukligt gott så jag åt det fyra kvällar, hehehe.

Juni -Hamnen i Alanya, lika fin dag som natt. Fast på natten var vi inte där för att beundra utsikten, if you know what I mean ;)

Juni - Mysiga middagar i solnedgång med oslagbart sällskap, åh det var så härligt!!

Juni - Trötta tjejer efter massa sol, bad, mat och annat äventyr.
Juli - Strandpromenad sista kvällen. Sorg i vårt hjärta.

Juli -Åkte över till Finland för att hälsa på mormor och morfar. Här på skogsäventyr med brorsorna och finkläderna plus foppa på. Bra kombo.

Juli - Frukostbuffé på båten, tolv av tio tummar upp. Mycket bra. Ännu mycket bättre med mina frukostexperiment.

Juli - Hängde på nöjespark med vildbröderna och kusin.

Juli - Prövade lyckan som fotomodell. Gick ganska bra.

Juli - Sedan var det min kusins tur att komma till Sverige. Wiie det var kul att träffas!!
 
Ojdå, blev lite mer bilder än planerat. Det får lov att komma en del tre till. Minst.



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen