Nästan författare

När jag rotade bland våra receptböcker hittade jag denna gamla goding inlåst i fängelsehålan (skåpet). Gjorde denna receptbok till Firren i 18-års present efterom båda vi är typ likadana vd gäller mat och frukostar, hihi. Det var i alla fall jättekul att snickra ihop en egen bok, och jag kunde inte låta bli att beställa en till mig med. Efter studenten skulle jag gärna vilja skriva en bok, möjligtvis i liknande stuk. Älskar att skriva och älskar att vara kreativ. Så ni kan redan nu börja leta efter mina böcker i bokhandeln. Ange rabattkod EMMA_COOL så får du 20% rabatt redan nu. Loool nej men seriöst, I'll be there. En dag. Men ändå, ta mig på orden gott folk!!!!! Och ni som inte tror mig, ni kommer inte få rabatten. Punkt.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen