Kirbur

Jag kom inte på någon lämpligare rubrik så rubriken blev Kirbur. Rubrik baklänges för er med Einsteingenerna. Dagen har flutit på och svisch var den över. Hade läxförhör - ja man kan fortfarande ha läxförhör på gymnasiet!!! - i samhälle plus en skrivning i engelska. Efter det tågluffade jag vidare till Friskis där jag underhöll mig på egen hand. Jag underhöll säkert många andra med tanke på att jag betedde mig som en överkörd 75-åring med ryggskott och ledvärk och muskelbristningar lite här och var. Men den bjuder jag på. Hör ni det alla på Friskis som såg mig och nu har hittat till min blogg???? Jaja, signar out med en dagens bild (inte alls arrangerad).

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen