Fjortonde februari BAAAM

Hehehe insåg precis att min blogg typ har namnsdag fett kul alltså. Så vi har ett födelsedagsbarn och ett namnsdagsbarn här borta jaoooo!!! Har i alla fall haft en underbar födelsedag - men ändå, inget kommer någonsin slå min artonårsdag. Sovmorgon, UF med betygsavstämning som gick jättebra, käkat kladdkakemuffins som jag bakat massvis av för att bjuda klassen, hem tidigare än väntat och lagat god mat. Kycklingwraps med avocadoröra. Plus att jag åt ett ton bönor till det. Hm undra vart jag spenderar kvällen, loooool.
Men det bästa av allt, Ben & Jerrys!! Half baked och en annan god rackare. Så jäkla aptitligt!! (Vuxenord nu när man är gammal). Dessutom en sneak peak på en födelsedagspresent. Dags att fylla garderoben jaooo.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen