Dejt med kudden

Tjolahoppa från miggg. Ligger i sängen och ska läsa lite i Hälsa-tidningen. Det är typ som mormor till ToppHälsa, men långt ifrån lika bra. Har i alla fall sportlov nu vilket känna underbart!! Dock har jag jobb och plugg att sköta men lite kuliga saker ska jag nog också lyckas klämma in.

Idag har jag haft en lång sovmorgon, ätit pannkakor i skolan, haft UF och sen åkt hem med en lång röd sak som kallas buss. Väl hemma tryckte jag i mig middag, skrev ut femhundra CV:n och åkte till Arbetsförmedlingens sommarjobbsmässa. Väldigt mycket folk men jag och Firren hade utrustat oss med svärd och eldsprutande drake så det var inget problem för oss. Jobben ba trilla in och jag är numera högsta chef på Scania och Firren blev VD på Astra Zeneca. Bra kväll alltså. Trolololol.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen