Barnsligt kul

God kväll!!! Hoppas ni haft en bra söndag, imorgon börjar ju lovet liggZom. Inledde dagen med att ta tag i allt efterarbete som kom efter sommarjobbsmässan. Inte det roligaste kanske men nu är det gjort i alla fall. Efter det tog jag med mig bror nummer två ut i det härliga vädret. Vi körde bandy, gick på promenad, mulade varandra, kastade snö innanför jackan, gungade i Kinagungan och gick på nostalgitripp runt vår gamla skola. Skrek som ett barn i gungan men det kittlades jättemycket plus att jag höll på glida av den. Så ni kan alltså betrakta detta som årets Gröna Lund-premiär.
 
Vad jag gjorde seeeen??? Åt lunch, pluggade, sprang, duschade, pluggade, åt middag och NU ligger jag i sängen. IntreZZant eleleleleller? 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen