Ah men då växlar vi ner

När jag kom tillbaka efter mitt blogguppehåll i oktober sa jag ju att det skulle vara på deltid och på mina villkor. Ah tjena. Det förvandlades snabbt till ett heltidsjobb, dels för att jag tycker det är kul, dels för att det till slut blir ett tvång. Men det beror också på hur jag är som person. Min lilla hjärna fattar inte att man inte alltid, i varje sak man gör, behöver viga hela sin själ till det och lägga ner 110%. Det är liksom allt eller inget i min värld. Och nu har det blivit allt ett tag. Och med tanke på att jag går i skolan 38 timmar om dygnet och därutöver tränar och jobbar vill jag inte spendera resterande 10 minuter av fritid med att ständigt komma på nya klyftiga, roliga och läsvärda inlägg. När jag är 90 bast kommer jag knappast glädjas åt att jag har 5000 matbilder på min blogg när jag kunde gjort 5000 andra saker. Levt i nuet och inte vara uppkopplad hela tiden. Med denna långa radda säger jag nu att min blogg - notera MIN - kommer att uppdateras så lite som jag vill med så tråkiga inlägg som jag känner för. Sorry men jag är trött på att vara superhjälte med allt. Adios amigos nu ska Emma leva. For real.


Kommentarer
Postat av: F

Du är så klok min fina!!! Pöss

2013-02-12 @ 11:32:19
Postat av: Annie

Jaha då får väl jag också göra det och sluta hänga på din blogg i hopp om ett nytt roligt inlägg.. Mitt liv kommer suga </3

2013-02-12 @ 15:45:00
URL: http://anniesporre.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen