Sommaren 2013

Även om jag under den här sommaren har jobbat ganska mycket, så har jag ändå hunnit med en del roliga saker. Allt från Ayia Napa och Norrköping till picknick och pannkakskvällar. Här ya go.
 

Inledde som sagt sommaren med världens bästa semesterresa med världens underbaraste sällskap. Jag längtar tillbaka så jag nästan spricker.

Smultronstället i Söderköping med familjen minus pappa, som blev ersatt av Firren.

Har hälsat på min kusin i Norrköping. Här med världens bästa kusinbarn, Ebba!

Spelkväll hos grannen.

Lata frukostmorgnar i mamma och pappas säng med PLL under veckan de var bortresta.

Springrundor i färgglada kläder.

Hängt med dessa underbaringar.

Testat min och mammas nya kamera.

Picknick vid Malmsjön med kåmpizar.
Kollat när Zara Larsson uppträtt.

Ätit middag ute med pappa.

Grillkvällar på altanen.
Myst vid Taxinge med Saris och Firren.

Besökt Heron med Emma och Kia.

Åkt till Vingåker med mamma.

Spenderat mååånga timmar i bil, med alla resor tur och retur till Västerås.

Shoppat lite för mycket.

Pannkakskväll i solnedgång med Firris.

Prövat fiskelyckan, vilket gick apadåligt.

Haft picknick ute med Firren.

Ätit på Caesars med ett gäng härliga personer.

Ätit American pancakes med Firren och hennes syster. Såååå himla goda!! Receptet från Leilas bok.

Lagat supersmarrig mat med Ellika.

Ordnat kräftskiva/avskedsmiddag.
Klippt mig på världens bästa salong - One i Södertälje.

Avslutat sommarlovet med kräftskiva hos Verran tillsammans med Sara och Johanna.

Och sen tagit farväl av Sara och Miranda. Ett tillfälligt farväl.
 
Tack alla underbara människor som gjort denna sommar så bra, även fast jag stundtals trodde att jag skulle gå under på jobbet. Och tack till världens bästa mamma och pappa som hjälpt mig att bära, skruva, handla, lyfta, packa, diska, städa och enträget stått ut med mina eviga IKEA-besök.♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen