Mitt crib


Mycket saker och lite plats.

Handfatet i badrummet.

Bytte skåphandtag snabbare än kvickt. De gamla var så not fina.

Hemsk hatthylla, men det blir ett senare projekt.

Mitt lilla matbord som jag råkat skruva igenom (men jag är tydligen inte den enda!!) och mina favoritstolar.

Nya knoppar till badrummet. Och mina nya handdukar. Och mitt nya duschdraperi.

Min skohylla.

Mitt lilla kök.

Och mitt lilla kylskåp som morrar på nätterna. Fast det gör inget, monstret under sängen morrar högre.

Har hängt mitt lilla överfallsalarm på dörrhandtaget, hehehe.

Första måltiden själv - falafel med mathavre och stekta wokgrönsaker.

Min bästa säng med alla bästa prydnadskuddar och min bästa Mac.

Lunch aaaaaall by myself.

Min nya tavla. Visste inte vad jag ville ha för bild, så jag köpte presentpapper och klippte ut.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen