Livstecken från Västerås

Hej kåmpizar!!!! Här är jag igen, hipp hipp hurra. Samma Emma fast i en ny stad - Veeeeesteeråååååås ju. Har inte haft Internet förrän idag, så det är därför bloggen har varit stendöd. Men jäjä nu är det problemet fixat.
 
Så, det ni har missat är att jag flyttat hit och börjat folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola. Det verkar vara en jättebra utbildning, och skolan likaså. Introduktionsdagarna var torsdag och fredag, vilket har spenderats åt informationsföreläsningar, parkhäng med lekar och premiärfest på kåren. Det är verkligen jättekul och en helt annorlunda gemenskap än gymnasiet. Här pratar alla med alla, och åldern spelar inte längre någon roll.
 
Idag hade vi ledigt från aktiviteter, så jag sov ut ända till tio i elva. Fattar ni??? Tio i elva, det händer ju liksom bara inte. Men efter gårdagens festligheter var sömn det minsta jag behövde. Annars har jag pallrat mig ut på en springtur och sen cyklade jag till stan och träffade en tjej som heter Ida. Köpte internetsladd och presentpapper som jag nu har ramat in lol. Men det är en fin tavla ska jag ta och säga er gott folk. Bjuder på lite rannndåmm piks.

Wiiie, första bandet i mitt liv!!!

Sprang längs Svartån i förmiddags.

Vägra nudlar!!! Chili con quorn med bladspenat, soltorkad tomat, tomat, fetaost och matvete.
Jag drack en smoothie från Nancys när jag och Ida fikade :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen