Yoga for the win

Hej kåmpiZZar. Haft en mellanbra dag idag. Prov, historiatråk och mattetråk. Men sen åkte jag och Johanna till Friskis, laddade för att samla krafter på yogan. Innan det hann vi med lite crossramp, indoor walking och styrka. Har insett att mitt kort går ut nästa vecka så nu måste jag köra turbo på alla pass jag velat gå på men inte hunnit. Imorgon blir det spinning och sedan ska jag också hinna avverka intervall flex, box, HIT och skivstång. Jäjääää what to do what to do. Hoppas ni har haft en fin onsdag och om den inte har varit fin så gör det inte så mycket för det kommer en till onsdag. Och andra veckodagar också för den delen.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen