Varför så vimsig?😞

Åh herre märks att jag haft lov. Nycklarna var borta imorse, kom inte in i mitt skåp, glömde vattenflarren hemma, glömde båda frukterna hemma, hade tunn jacka och glömde historiaboken hemma. Och det har varit kallt, och det har varit måndag. Sämsta förutsättningarna för en bra dag men överlevde den ändå. Jobbade efter skolan och bussade hemåt, åt god middag, städade lite på rummet och sen gick jag på en promenad med Firren. Vips blev denna dag bra trots allt. Att jag förfrös fingrarna eller att jag missade min Morgan och Ola-Conny räknas inte för nu myser jag i soffan en te, apelsin och Hannibal!!! Fast Hannibal han är inte så mysig.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen