Nu tar jag helg

Apjuuuuuuh. Där var mitt välkomna-helgen-andetag. Så skönt!! Efter en vecka fylld med nationella x 2, megastort historiaprov, jobb och andra ärenden är det nu helg igen. Haalleluuuja!!

Var hemma vid ett idag och förvandlades till en städpiga på en millisekund. Dammsög, skurade, dammtorkade (ljuger jag tog dammvippan) och bytte sängkläder. Så nu vill jag typ lägga mig haha. Sen cyklade jag och hyrde kvällens film - What to expect when you're expecting. Efter det gick jag ut och sprang för första gången på en vecka. Såg därför ut som en sprickfärdig tomat med två kilo rouge i ansiktet när jag kom hem. Har dessutom hunnit njuta av thaimat och nu ska jag slänga mig i sängen med kvällens fruktcocktail. Ha en bra fredag kamrater och vänner.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen