God kväll världen

Hallå?? Vart tog gårdags fina kvällsväder vägen? Inte var det och sällskapade mig i alla fall. Jaja, slutade klockan tio idag så det var ju najjjs. Något som inte var lika najjjs var att min buss inte åkte ända hem till mig så fick gå två kilometer i orkanisk motvind, kyla och regn. Pissnödig var jag också och var i enormt behov av att snyta mig. Så jag tog min sjal över huvudet och ansiktet och gick hem som en mumie.

Men blev det någon rast och vila när jag kom hem då?? Nä. Eller jo jag åt lunch men sen satte jag mig och pluggade tre och en halv timme. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Så jag gör båda för säkerhets skull. Nu ska jag snart gå och fixa bananglass inför kvällens Let's Dancehäng. #teamMariaMontazamiföralltid #önskarvivorebästakompisarsåjagkundelånaläppstiftochätaostkrokar


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen