Död åt denna dag

Vad har jag att säga mer om dagen än fruktansvärd seg??? Högskoleprov och jag ville bara dö. Hemskt jobbigt. Men nu är det gjort även om jag tror att jag kommer få ganska mycket sämre än första gången haha. Värt alltså. Annars har jag tagit en promenad men brorsorna till pizzerian för att införskaffa deras middag. Men tro nu inte att det var någon harmonisk promenad i solnedgången med fågelkvitter och att vi klappade varandra på huvudena och gav varandra mödosamt inslagna lördagspresenter.

1) Jag frös i vindjackan och tog på luvan och såg ut som en potatisknöl.
2) Jag var hungrig.
3) Jag och min mellanbror hade ett litet tredje världskrig och sa osnälla saker till varandra.
4) Jag fick bära pizzorna.

Kom hem. Åt rester. Pluggade lite matte. Ville börja gråta när jag såg siffror. Dött i soffan. Bjuder på en bild på mig när jag testade på slöjstyle på båten hejdå hejdå hejdå.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen