Dagsutflykt

Blev tidig purrning imorse. Jag och Sara skulle nämligen till Ikea och göra området osäkert. Efter vi varit där åkte vi vidare till Skärholmen där vi lunchade, kollade i massa butiker och kollade ännu mer i massa butiker. Och jag blev törstig så jag köpte en ny favorit - kokosnötvatten. Åh så gott det borde ni testa jao. Invigde dessutom nya skinnjackan och hade vårkänslor i överflöd!! Efter Skärholmen åkte vi för att titta till hos hennes syster som fått en lägenhet idag. Fett coolt ju. Och sedan, när ni minst anade det, så åkte vi hem. Slängde i mig en ägghalva och två fikon (mmmh mysig kombo) innan jag gav mig ut och sprang i det fina vädret. Har haft en jättekulig dag och det hoppas jag att ni också haft!! Speciellt Sara eftersom hon fick sällskap av mig hehehehe.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen