Underbara Málaga

Avslutar kvällen med lite bilder från min utbytesresa till Málga som jag gjorde i oktober. Sjukt roligt trots att jag typ kissade på min av nervositet när planet landade. Lärde mig att spansk matkultur till stor del består av Burger King samt att passa tid inte verkar vara något särskilt prioriterat där. Inte heller att röka oftare än jag blinkar verkade vara något problem. Hade hursomhelst en underbar vecka i sol och värmre med sköna spanjorer!! :D
Jag och Bea vid någon utsiktsplats. Spana in ryggan jag fick låna - hur coolt? 
Såhär glad blir jag när jag får vandra uppe i bergen. Not.
Wow ett avbrott från Burger King!! Körde på paella och spansk tortillas. Dubbla matpoäng till mig.
Vid La Alhambra i Granada. Hade på mig jeans den dagen och ville bara skjuta mig själv.
Emma och Linda stekte runt lite så där.
Vad tycker ni om min bränna jag lyckades skaffa vid axeln? Hot or not?
Plaza de la marina och några fina palmer.
Vi dansade Flamenco en kväll, sjukt svårt!!
Heja Svergie!!
Sista kvällen spenderades bland annat uppe vid en utsiktsplats innan vi strosade vidare till ett torg och satt där hela jäkla natten tills taxisarna hämtade upp oss!!
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen