Taxinge julmarknad

Vaknade tidigt idag eftersom julmarknad i Taxinge stod på planeringen. Inträde 70 kronor vilket var ett rån i sig och så jag smed planer på att antingen gömma mig i bagageluckan eller låtsas vara under 12. Men mamma sa nej, så det gick inte. Det var i alla fall jättemysigt med massa små trevliga stånd här och var. Kom hem och käkade lunch och nu sitter jag här med Peter Jöback, hihi :D Dags att ta tag i skolarbete som jag för tillfället gömt undan i en låda.

En jultomte häst!! Ville ponnyrida men hade ej tid med sånt.

Kryllade av korvar, kransar, marmelad, ostar och godis!!
Mamma la beslag på honung med smultronsmak, sååååå gottt!
 Matboden; obs inträd inte om ni precis har borstat tänderna.

Årets första julklapp inhandlad - tyvärr återstår många fler.

Blev lite kär sådär.
En jultomte delade ut pepparkakor men jag fick ingen..
Köpte ett nytt te med smak av choklad och mint, muuuuuuums.

Lite mer av allt vi gick loss på. Krydda, marmelad, honung, och världens godaste doftljus!
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh vad jag är glad att du bloggar igen!! Fint du har det på dit rum men en julgran nu??? Inte okej! Saknar dig, puss <3

2012-11-25 @ 18:55:57
URL: http://anniesporre.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen