Öppet Hus igår

God morgon!!
Orkade inte åka upp till SACO-mässan, så jag bestämde mig för att min helg fick börja här och nu - skönt! Klev upp ganska tidigt och tog en långfrulle, skönt det med. Tänkte släng in ett inlägg om Öppet Hus igår, sedan ska jag och bilen rulla vidare till Friskis, var över en vecka sedan jag var där och vi saknar redan varandra massor.

Lite snickeri och skruveri på gång.

Tasty Toast UF med vår sjuuukt fina disk som Verran hade fixat helt själv. Vilken liten byggare Bob va??
Choklad är gottttttt.

Jag och Johanna som tyckte om och hänga hos oss trots att hon var en United Familyare, haha.

Skolan bjöd på räksallad till middag, mummaaaa.

Whippy Bottle UF - med ihopfällbara vattenflarror.

iPlug UF - med extra långa laddningssladdar!!

United Family UF - med armband i förmån av barn i Afrikaaaaaa.

Quick 'n Easy UF - med mellanmål och bakverk.
Myspys UF - med mysiga snug rugs.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen