Lite jul sådär

Nej men se där vilket litet mirakel, lille jag har hittat tillbaka!! Tänkte göra ett försök att blogga igen, fast denna gång på mina villkor. Det innebär att nästa inlägg kanske dyker upp efter mitt bröllop eller den dagen jag checkar in på ålderdomshem - men då får det bli så, hehe. Dagen har spenderats inom husets fyra väggar (alltså vi har ju fler väggar i huset) med julmusik och julpynt. Mitt rum är sååå fint just nu, det är tyvärr inte min brors eftersom det kryllar av aggressivt julpynt där inne - men inte mitt bekymmer för tillfället.:D
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Stenroos

Va mysigt! Härliga fäger, lila är så fint! :D

2012-11-25 @ 17:38:48
URL: http://jstenroos.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen